Co je bezpečná doprava?

Pojištění zásilky - v případě poškození zásilky při přepravě vyřešíme vše za Vás a nebudete platit nic navíc

Do kdy musím zásilku zkontrolovat?

  • Kontrolu zásilky je nutné provést ihned po převzetí zásilky, nejpozději však do 24 hodin od doručení zásilky, což je důležité pro nás pro uplatnění reklamaci zásilky u přepravní společnosti, kde je zásilka pojištěna

Co musím udělat, když zjistím, že zásilka je poškozena až po převzetí od dopravce?

  • Pokud zjistíte poškození zásilky ihned po převzetí zásilky, kontaktujte nás emailem na obchod@cerpadlazavlahy.czpošlete nám na email a údaje o zásilce (číslo zásilky, číslo objednávky a faktury)
  • rozsah poškození zdokumentujte vyhotovením fotografie a pošlete nám v příloze mailu

Jaké jsou možná řešení?

  • Navrhneme nejvhodnější řešení podle povahy a rozsahu škody a po oboustranné dohodě bez vašich finančních nákladů 

možná řešení:

  • výměna zboží za nové zboží (kurýr vám doručit nové zboží a převezme od vás poškozené zboží)
  • zaslání nového zboží
  • zaslání nového dílu, části výrobku
  • zajištění opravy zboží v servisu
  • sleva na poškozené zboží pokud lze zboží používat bez vlivu na plnou funkčnost a bezpečnost