Co je bezpečná doprava?
Pojištění zásilky - v případě poškození zásilky při přepravě vyřešíme vše za Vás a nebudete platit nic navíc
Do kdy musím zásilku zkontrolovat?
- Kontrolu zásilky je nutné provést ihned po převzetí zásilky, nejpozději však do 24 hodin od doručení zásilky, což je důležité pro nás pro uplatnění reklamaci zásilky u přepravní společnosti, kde je zásilka pojištěna
Co musím udělat, když zjistím, že zásilka je poškozena až po převzetí od dopravce?
- Pokud zjistíte poškození zásilky ihned po převzetí zásilky, kontaktujte nás emailem na obchod@cerpadlazavlahy.czpošlete nám na email a údaje o zásilce (číslo zásilky, číslo objednávky a faktury)
- rozsah poškození zdokumentujte vyhotovením fotografie a pošlete nám v příloze mailu
Jaké jsou možná řešení?
- Navrhneme nejvhodnější řešení podle povahy a rozsahu škody a po oboustranné dohodě bez vašich finančních nákladů
možná řešení:
- výměna zboží za nové zboží (kurýr vám doručit nové zboží a převezme od vás poškozené zboží)
- zaslání nového zboží
- zaslání nového dílu, části výrobku
- zajištění opravy zboží v servisu
- sleva na poškozené zboží pokud lze zboží používat bez vlivu na plnou funkčnost a bezpečnost